Jak se vyhnout kritickým chybám při výběru čerpadla a domácí vodárny

Doprava čerpadel a ostatního zboží

Způsob dodání zboží

Doprava zásilek je prováděna dopravní službou GLS, TOPTRANS a Českou poštou. U zásilek od hmotnosti 40 kg, nebo větších rozměrů, a některých typů vodáren se nejčastěji využívá společnost TOPTRANS. Ve všech případech je garantováno doručení zásilky s objednaným zbožím následující pracovní den po odeslání a vždy je účtována DPH. Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla (nejlépe mobilní telefon) a Vašeho E-mailu.
V zásilce jsou vloženy všechny dokumenty včetně daňového dokladu.
V den odeslání obdržíte po 16 hod. E-mail s číslem zásilky, pomocí kterého si můžete zásilku na webové stránce přepravce vyhledat a domluvit se i na způsobu a termínu doručení. Nepřebírejte od dopravce zjevně poškozené balíky!

V případě nezastižení zákazníka je zásilka uložena na depu přepravní služby nebo na poště.

U zásilky, kterou nebude možno doručit (dopravce Vás opakovaně nezastihne, odmítnete přijetí, špatně uvedená adresa,…) a vrátí se zpět na naši adresu, bude po objednateli požadována úhrada skutečné ceny dopravy plus balné 100 Kč bez DPH.

Pro zákazníky z Kostelce n. Orl. a okolí je možný po předchozí domluvě také osobní odběr (jakmile je zboží připraveno k odběru, kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo E-mailem).

GLS

V případě úhrady zboží dobírkou si vždy nechte od řidiče vystavit doklad o převzetí peněz (úhradě objednaného zboží).
Úhrada je možná v hotovosti nebo platební kartou.
Dopravce používá technologii Track & Trace – sledování cesty balíků na internetu a jejich potvrzení o doručení. Informace o místě aktuálního výskytu balíku najdete po vložení čísla zásilky na http://online.gls-czech.com/index.php nabídka Track & Trace , nebo je zjistíte v zákaznickém centru, které je k dispozici od 8:00 do 17:00 hod.
Kontakt na zákaznický servis (informace o balících a doručení):
telefon: 840 123 456
E-mail: info@gls-czech.com
Omezení:
Max. hmotnost 40 kg. Obvod balíku (obvod = 2x výška + 2x šířka + délka) nemůže být větší než 3,0 m, jeho povolená délka může být max. 2,0 m, výška max. 0,6 m a šířka max. 0,8 m.

TOPTRANS

Všechny domácí vodárny s tlakovou nádobou a zásilky s věší hmotností než 40 kg nebo velkými rozměry se nejčastěji zasílají službou TOPTRANS. Informace o zásilce najdete na www.toptrans.cz.

Česká pošta

V případě Vašeho přání doručení zásilky Českou poštou a přepravní hmotnosti Vámi objednaného zboží do 30 kg si můžete vybrat z následujících dvou možností:
Balík „Na poštu“ – doručení zásilky na Vámi určenou poštu v České republice. Při vyplňování dodací adresy v objednávce e-shopu (nebo do poznámky, pokud bude jiná jak dodací adresa) si zvolíte poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí již následující pracovní den po odeslání. V den podání zásilky a v okamžiku uložení balíku na Vámi vybrané poště budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Délka Balíku nesmí být delší jak 240 cm, součet všech tří rozměrů může být maximálně 300 cm.
Balík „Do ruky“ – doručení zásilky na Vámi určenou adresu v České republice. V okamžiku příchodu zásilky na poštu budete upozorněni pomocí SMS nebo E-mailu.
Omezení: Největší rozměr zásilky nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech jejích tří rozměrů nesmí být větší než 300 cm. Minimální rozměry zásilky jsou 15 x 10,5 cm, u zásilky válcového tvaru činí minimální délka 15 cm a minimální průměr 3,5 cm.

Zásilka je doručena adresátovi, v případě jeho nepřítomnosti je zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště. Pokud od nás dostanete sdělení o odeslání zboží a jeho doručení Vám nebude následující pracovní den oznámeno, kontaktujte Vaší poštu. Někdy se stane, že se oznámení ztratí ...

Cena dopravy

Aktuální cena zvolené dopravy objednaného zboží se zobrazí před odesláním objednávky v košíku.

GLS

Cena dopravy je 119 Kč s DPH (98 Kč bez DPH) bez ohledu na hmotnost (max. 40 kg) a dodací adresu.
Dobírka je za 69 Kč včetně DPH.
Doprava od celkové ceny objednávky 5 000 Kč s DPH a vyšší je ZDARMA.

Česká pošta

Balík do rukycena dopravy je 155 Kč s DPH (128 Kč bez DPH) bez ohledu na hmotnost (max. 30 kg) a dodací adresu.
Doprava od celkové ceny objednávky 7 000 Kč s DPH a vyšší je ZDARMA.

Balík na poštu - cena dopravy je 127 Kč s DPH (105 Kč bez DPH) bez ohledu na hmotnost (max. 30 kg) a dodací adresu.
Doprava od celkové ceny objednávky 7 000 Kč s DPH a vyšší je ZDARMA.

V případě dobírky se k výše uvedené ceně připočítá 36 Kč s DPH (29,75 Kč bez DPH).

TOPTRANS

U vybraných typů domácích vodáren a některého zboží s velkými rozměry (např. některé typy pískové filtrace) je cena dopravy 424 Kč s DPH (350 Kč bez DPH) bez ohledu na přepravní hmotnost a vzdálenost.
Cena dobírky je 50 Kč s DPH.
U ostatního zboží se cena stanoví podle aktuálního ceníku, nebo si ji můžete vypočítat ZDE. Po odeslání objednávky bude zákazníkovi sdělena cena dopravy, teprve na základě jeho souhlasu bude zásilka odeslána.
Kalkulace ceny dopravy bude provedena dodatečně po přijetí objednávky a objednané zboží bude odesláno až po jejím odsouhlasení zákazníkem.

Slovensko

Na Slovensko je zboží zasíláno nejčastěji expresní službou GLS. Ceník přepravného a doběrečného je uveden na webové stránce přepravce. Hodnota zboží uvedená na zásilce je v EURO. Takto přepočtená hodnota bude inkasována od příjemce na Slovensku. Přibližná doba přepravy je cca 3 dny.

Postup v případě poškození zásilky GLS

Zjevné porušení nebo poškození obalu zásilky může být rozporováno nejpozději při jejím doručení. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě, dále je nutné pořídit fotodokumentaci. Je také možné zásilku nepřevzít.
Provedení reklamace dopravou poškozeného zboží je možné nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
Pokud se poškození zjistí až po rozbalení, tak se pořídí fotodokumentace (ZÁPIS O ŠKODĚ se neprovádí).
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle E-mailem na naši adresu info@e-cerpadla.cz.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Příjemce zásilky je povinen dát dopravci dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které pověřený pracovník posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci.
Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Bohužel z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou u dopravce dojde občas k jejímu poškození.
Po obdržení E-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, abychom komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.

Postup v případě poškození zásilky ČESKOU POŠTOU

V případě poškození zásilky Českou poštou musí reklamaci provést příjemce zásilky nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí, reklamaci může uplatnit na kterékoliv poště za současného splnění dalších předpokladů podle Základních poštovních podmínek. 
Zásilku předložte v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Můžete také tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. předáním fotografií, ze kterých bude zřejmé, o jakou zásilku se jedná, jak vypadalo poškození obalu, ve které části, jak byl obsah v zásilce uložen, kde se v zásilce nacházela poškozená část obsahu, jak vypadá vnitřní balení, zejména v místě, kde je poškozený obsah atd.).
Pro řádné vyřízení reklamace může Česká pošta požádat i o ponechání zásilky na poště po nezbytně nutnou dobu, aby bylo možné z naší strany potřebné skutečnosti posoudit a zjistit.
Platné znění poštovních podmínek je uvedeno na webových stránkách České pošty, s.p., www.ceskaposta.cz.