Pokud je poškození patrné při doručení zásilky, je třeba při potvrzení převzetí zásilky dopsat vedle podpisu např. text "Zásilka byla při převzetí poškozena". Pokud je poškození zboží skryté a zjistí se až po otevření zásilky, je třeba do 3 dnů od převzetí kontaktovat depo dopravce podle Vašeho sídla (další info je na stránce DOPRAVA), nebo náš prodejní sklad. Současně je vhodné provést fotodokumentaci a zaslat nám ji společně s informací o poškození.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud odstraníte např. námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Bohužel z důvodu nešetrného zacházení se zásilkou u dopravce dojde občas k jejímu poškození. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, aby jsme komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.